شرایط اخذ بورسیه تحصیلی کانادا

جهت استفاده از بورسیه تحصیلی کانادا متقاضیان عزیز باید این نکته را واقف باشند که بسیاری از دانشگاه های کانادا برنامه های فاند و کمک هزینه های تحصیلی بورس های متنوعی برای دانشجویان خارجی دارند و شناخت این بورسیه ها از اهمیت بالایی برخورداراست .
Bursaries, Grants, Scholarships ازمدل های مختلف بورسیه در کانادا میبباشد. که هر کدام بر اساس شرایط درسی و تحصیلی متقاضی میباشد که توسط منابع دولتی یا شرکت های خصوصی یا دانشگاه ها ارائه میشوند و به این نوع اسکولارشیپ ها اصطلاحا فلوشیپ fellowship هم گفته میشود . برای دریافت این بورسیه تحصیلی کانادا، متقاضی باید دارای صلاحیت های علمی مانند معدل بالا، مقاله، و نمره زبان انگلیسی بالا باشد و در بیشتر دانشگاهها نیاز به ازمون های GMT,GRE دارند . هر سه نوع فاند تحصیلی در کانادا که در بالا ذکر شد، غیر قابل بازگشت هستند و نیاز به باز پس دادن ندارند.
امکان اخذ بورسیه در مقطع کارشناسی کانادا بسیار ضعیف است بورس مقطع کارشناسی ارشد کانادا ممکن هست ولی بیشتر برای دوره های ریسرچ محور بوده و برای دوره های کورس محور بیشتر دانشگاه ها بورسیه ارائه نمیکند. میزان بورس تحصیلی در کانادا در مقطع دکتری بستگی عوامل مختلفی از قبیل میزان بودجه دانشگاه، میزان بودجه ای که استاد راهنما برای پروژه در نظر گرفته و مبلغی که او در اختیار دارد و هم چنین سطح توانایی دانشجو دارد.
جهت اخذ بورسیه تحصیلی در کانادا، متقاضیان باید ابتدا رزومه تحصیلی خود را برای کارشناسان گلدن اکادمیک ارسال کنند تا ارزیابی دقیقی توسط کارشناسان انجام شود. در رزومه دانشجو میبایست به دوره های گذرانده شده و معدل هر دوره و هم چنین مقالاتی که تاکنون کار کرده و نمره زبان انگلیسی اشاره کند. حتی در صورتی که میزان بورسیه برای دانشجو درابتدا کم باشد که البته همین مقدارمعمولا در بیشترموارد شهریه دانشگاه را پوشش خواهد داد، متقاضی میتواند در ادامه برای اخذ بورس تحصیلی در کانادا از ارگان های مختلف یا استاد راهنما درخواست کمک داشته باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما در گلدن آکادمیک تماس برقرار نمایید .
تماس با ما
949-969-6000 (001)  949-910-6269 (001)

info@goldenacademic.com

فرم ارزیابی

خدمات شرکت
تمامی حقوق برای وبسایت Golden Academic محفوظ می باشد. 1396