E1

جهت گسترش تبادلات بین دو کشور و کشورهای مورد تایید امریکا میباشد و ملیت های مختلف و افراد و شرکتها بر اساس این نوع ویزا میتوانند اجازه کار در امریکا را جهت توسعه وتبدیل تجاری مستقیم دو طرفه با شرکت امریکا (واردات و صادرات ) داشته باشند . این افراد نمیتوانند از کارتهای شخصی به طور مثال پزشکی ،فنی یا وکالت ...استفاده نمایند . و فعالیت انان باید در قالب توسعه یک فعالیت تجاری باشد مدت زمان این ویزا دو تا پنج سال است حداقل سرمایه گذاری نیز مشخص نمی باشد .

E2

یک ویزای مهاجرتی دو ساله میباشد جهت سرمایه گذاری و تاسیس که قابل تمدید به ویزای داۀم نیز میباشد . در صورت موفق بودن در بیزنس و سرمایه گذاری بعد از دو سال ویزا تبدیل به ویزای دائم میشود . محل انتخاب زندگی برای سرمایه گذار و خانواده باید در نزدیکی محلی باشد که سرمایه گذار اقدام به راه اندازی بیزنس خود در امریکا نموده است . میزان سرمایه گزاری بایستی قابل توجه باشد اما قانون میزان مشخصی را به عنوان مینیمم مطرح نمیکند . سرمایه گذار بایستی امادگی حداقل 50,000$ در یک شرکت را داشته باشد اما این میزان بستگی به نوع سرمایه دارد . در ازمون تناسب سرمایه گذاری فرد را با هزینه ایجاد یک بیزنس موفق از همان نوع و یا سرمایه مورد نیاز برای خرید یک بیزنس موجود مقایسه میکنند .

EB1

مخصوص افرادی با ویژگی های خاص و فوق العاده میباشد. شامل ورزشکاران در سطوح المپیک یا دارای مقام های ورزشی هستند.و همچنین شامل افرادی که از نظر علمی شناخته شده هستند و دارای مقالات بین المللی هستند و یا تاجرین بین المللی را شامل میشود . در این روش نیازی به ‍یشنهاد کاری از جانب کارفرمایان امریکای ندارید اما متقاضیان میبایست مهارت شگفت انگیزی از خود در یکی از زمینه های علمی، هنری ، اموزشی ، تجاری و ورزشی را به اثبات برسانند . بعد از اثبات این موارد ظرف مدتی وارد خاک امریکا میشوند و گرین کارت دریافت میکنند . مدارک دیگری نیز وجود دارد که شما میتوانید مهارت خود را اثبات کنید مثل داشتن مدارکی پایین تر از مواردی که گفته شد شامل مدرک و یا جایزه بین المللی مقاله های منتشر شده در مورد شما توسط انتشارات معتبر در این روش شما باید نشان دهید که قصد کار کردن و مفید واقع شدن در امریکا را دارید .

EB3- EB2

شامل افرادی میشود که دریافت دعوتنامه کاری را از یک کارفرما در امریکا دریافت میکنند این روش مهاجرتی به روش غیر متخصصین نیز مشهور میباشد از طریق کار در مورد مشاغلی که در امریکا کمبود وجود دارد. متقاضیان میتوانند از طریق کار در شغل هایی که در امریکا با کمبود نیروی کار مواجه هستند اقامت دائم دریافت کنند . علاوه بر کم شرط بودن سرعت بالا ی روند انجام پرونده از دیگر محاسن این روش میباشد. پیشنهاد کار بایستی مورد تائید وزارت کار و همینطور ادراه مهاجرت امریکا باشد نیازی به شرایط تحصیلات عالیه ودرک زبان انگلیسی شرایط سنی و مالی و یا شرط سرمایه گذاری وجود ندارد .

EB4

این نوع ویزا مخصوص افراد خاص هست شامل کارمندان سازمان های بین المللی ،کارمندان بازنشسته ناتو ،کارکنان مذهبی و غیره ...

EB5

یکی دیگر از روش های مهاجرتی میباشد که فرد متقاضی بین 500 تا 1 میلیون دلار در مناطق ویژه تجاری برای ایجاد شغل سرمایه گذاری میکند . این ویزای مبتنی بر اشتغال هست که این امکان را می دهد که در یک شرکت تجاری استخدام شوید و ایجاد شغلهای جدید و سرمایه گذاری های بنیادی موجب تحکیم اقتصاد امریکا گردند .این ویزا جهت سرمایه گذاری خارجی است و هر ساله بالغ بر ۱۰۰۰۰ سرمایه گذار خارجی تحت این نوع سرمایه گذاری به همراه تمامی اعضاءخانواده موفق به اخذ گرین کارت شده ودر امریکا اقامت دارند . سرمایه گذار باید این سرمایه را به صورت قانونی و شفاف بدست اورده باشد از قبیل سود حاصل از معاملات ملکی ارث حق الزحمه فروش و سرمایه گذاری باید بر دارایی خود کنترل داشته باشد و حداقل ۱۰ نفر مقیم امریکا را به استخدام خود در بیاورند . این ویزا مناسب افرادی است که ارزش دارایی خالص انان زیاد باشد و در طرح های سرمایه گذاری شرکت کنند .

B1-B2

این ویزا بصورت توریستی برای مدت محدودی به امریکا سفر میکنند.افرادی که قصد شرکت در کنفرانس ها وسمینارها ی تخصصی ویا عمومی و سایر گردهمایی را دارند که نه تنها کمک بسیار به اخذ ویزای توریستی مینماید میتوانید گواهینامه تخصصی نیز دریافت کنید.

B1-B2

کارگران و پرسنل حرفه ای با مدرک حداقل لیسانس در صورتی یک کارفرمای امریکایی مسئولیت استخدام و پرداخت این نوع ویزا را بعهده بگیرد .

L1

این ویزا برای مدیران شرکتها و کارفرمایان متخصصی است که پرسنل خود را به شعبه ای در امریکا منتقل میکنند .مدیرانی که این نوع ویزا را دارا میباشند میتوانند بدون اخذ مجوز کار ویزای خود را به گرین کارت تبدیل کنند .

P1

این نوع ویزا برای ورزشکاران و هنرمندانی با توانایی های بالا هست .

IR2, CR2, IR5

امکان دریافت این ویزا اقامتی و گرین کارت درامریکا برای افرادی که بستگان درجه یک و یا درجه دو در امریکا دارند (همسر،فرزند ،مادر و پدر ) یا درجه دو (خواهر و برادر ) . متقاضیان باید از شرایط مالی مناسبی برخوردار باشند و از نظر سلامت جسمی و روحی شرایط مطلوب دارند .

M1, M2

مخصوص افرادی است که قصد تحصیل در دوره های غیر اکادمیک کابردی کوتاه مدت در ایالت متحده را داشته باشند .باید مطابق با سابقه کار و تحصیلات قبلی متقاضی باشد مدت زمان این دوره های اموزشی تخصصی معمولا کمتر از یکسال بوده و هر اندازه که هماهنگی بین دوره های انتخابی که با تجربه کار و تحصیلات متقاضی این نوع ویزا بیشتر باشد شانس پذیرش را بیشتر میکند .

K1

این ویزا برای متقاضیان جهت ویزای نامزدی با یک شهروند امریکایی میباشد که پس از 90 روز از ورود به خاک امریکا باید ازدواج خود را قطعی کنند این ویزا شرایط خاص خود را دارد و حتما میبایست از یک وکیل مجرب کمک گرفت .

F1

برای ان دسته از افرادی میباشد که قصد تحصیل در امریکا را دارند . که شرایط لازم را جهت پذیرش نیاز دارد . اطلاعات بیشتر در بخش تحصیلی

مهاجرت از طریق ازدواج

مخصوص افرادی است که قصد ازدواج با یک شهروند امریکا را دارند

مهاجرت از طریق پناهندگی

مخصوص افرادی است که از نظر مذهبی ، سیاسی، و یا مواردی از این قبیل در کشور خود محاکمه میشوند ودر صورت ادامه زنگی در کشور خود مورد پیگیرد قانونی قرار میگیرند .

مهاجرت از طریق لاتاری

دولت امریکا هر ساله از طریق قرعه کشی بیش از 50 هزار نفر از متقاضیان از سر تا سر جهان گرین کارت اعطا میکنند در این روش افراد در وب سایت ثبت نام کرده و در نهایت برندگان اقامت دائم دریافت میکنند .

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما در گلدن آکادمیک تماس برقرار نمایید .
تماس با ما
949-969-6000 (001)  949-910-6269 (001)

info@goldenacademic.com

فرم ارزیابی

خدمات شرکت
تمامی حقوق برای وبسایت Golden Academic محفوظ می باشد. 1396